Planificació horària
Dia
|
Concepte
|
Hores
|
20 de març
|
Primer contacte / Presentació
|
1 h.
|
24 d’abril
|
1r dia
|
5 h.
|
25 d’abril (casa)
|
Preparar sessió
|
0’5 h.
|
30 d’abril (casa)
|
Vídeo Atento + dossier
|
1,5 h.
|
8 de maig
|
2n dia
|
5 h.
|
15 de maig
|
3r dia
|
5 h.
|
19 de maig
|
4t dia
|
1h.
|
22 de maig
|
5è dia
|
5h.
|
26 de maig
|
6è dia
|
1h.
|
29 de maig
|
7è dia
|
5 h.
|
Total: 30 hores
|
||
31 de maig
|
8è dia
|
3h.
|
1 de juny
|
9è dia
|
3h.
|
2 de juny
|
10è dia
|
3h.
|
5 de juny
|
11è dia
|
5h.
|
7 de juny
|
12è dia
|
3 h.
|
8 de juny
|
13è dia
|
3h.
|
9 de juny
|
14è dia
|
3 h.
|
12 de juny
|
15è dia
|
5 h.
|
14 de juny
|
16è dia
|
3h.
|
15 de juny
|
17è dia
|
3h.
|
16 de juny
|
18è dia
|
3h.
|
Total: 67 hores
|
||
19 de juny
|
19è dia
|
5h.
|
21 de juny
|
20è dia
|
3h.
|
TOTAL: 75 hores
|
||
La meva tasca al Ssaps és
la següent:
El dilluns (5 hores) la meva tasca principal és la de
coordinar amb la resta de companyes del centre
el projecte atento del grup
TEA. La meva tasca ha estat informar-me del projecte, explicar-ho a la resta de
l’equip en una reunió de coordinació, engegar totes les inscripcions i anar
introduint els diferents resultats. També he elaborat la carta d’explicació del
projecte a les famílies.
El dilluns també faig una
sessió de glifing amb una nena que cursa 3r de primària i té dificultats de
lectoescriptura.
La resta d’hores, fora
del projecte atento i de la sessió de
glifing, les dedico a donar suport a les companyes, ja sigui corregint testos,
o bé fent repassos.
Els dimecres (3hores)
assisteixo a les sessions de teràpia amb la Mireia. Es treballa amb alumnes amb
dèficit d’atenció, dificultats de relacions socials, i altres trastorns o
dificultats d’aprenentatge.
Dijous (3 hores). Sempre
que el context ho permeti assisteixo a sessions de teràpia amb la Mireia. La
resta d’hores estic de suport a les companyes.
El divendres (3 hores)
faig una sessió amb un nen de 5è de primària. Estem treballant la velocitat
lectora i la memòria visual. La resta d’hores les dedico a donar suport o amb
el qüestionari Atento.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada