Setmana del 20 al 26 de març

Després de posar-me en contacte amb la Mireia, la meva tutora del pràcticum, acordem que el dia 20 març serà el meu primer contacte amb les pràctiques.

La veritat és que com cada primer dia estic una mica a l’expectativa de què em diran i què hauré de fer.

La Mireia m’explica el funcionament del centre, persones que hi treballen, amb quin grup d’alumnat treballen, etc. També m’explica que assistiré al centre dos dies a la setmana, un dia fix i l’altre depenent de la meva disponibilitat i la feina que hi hagi al centre.

Em trobo amb la Mireia i fem una reunió d’aproximadament una hora de durada. La Mireia m’explica que el centre Ssaps participa en el projecte ATENTO del grup TEA. Es tracta d’un qüestionari en proves que valora els nivells d’atenció dels i les alumnes. També m’explica que jo seré la persona que desenvoluparà aquests qüestionaris.

A part de ser el responsable d’aquest qüestionari, la Mireia també m’explica que la resta d’hores les hauré de destinar a seguir el mètode glifing amb una nena, ajudar amb el que pugui a les companyes del centre i assistir en algunes classes de reeducació.

Surto del centre de pràctiques amb bones sensacions. M’hauré de posar les piles en repassar apunts passats, però tinc ganes de començar. No conec ni el projecte ATENTO ni el mètode glifing així que els propers dies hauré de llegir en què consisteixen.

Comentaris