Setmana del 24 al 30 d’abril

Em confirmen que el meu dia fix serà el dilluns. Així doncs, el dia 24 d’abril és el meu segon dia de pràctiques. De moment només em diuen que hi aniré dilluns i que ja es pensaran el següent dia que hi hauré d’anar.

Cada dia de pràctiques assistiré a les reunions de coordinació.

Surto de les pràctiques una mica desmotivat. La majoria d’hores les he destinat a fer suport a reforços. M’he sentit una mica fora de lloc per no poder ajudar. Al final del dia li comunico a la Mireia que no puc ajudar a les persones de 2n de batxillerat científic perquè no tinc els coneixements necessaris per fer-ho. Em contesta que ja parlarà amb la resta de companyes per veure què han de fer. A més, el qüestionari ATENTO que havia de passar, només el passaré si alguna companya no pot passar-lo. Jo m’encarrego de fer papers per les famílies explicant que és ATENTO, inscriure els participants al Web i passar els resultats.

Tinc feina pels propers dies. M’he de formar al voltant del qüestionari ATENTO. I he de preparar una sessió de memòria visual amb dos alumnes N. i LL. que tenen diferents dificultats d’aprenentatge.

La setmana vinent no tinc pràctiques ja que el dilluns és 1 de maig.

Comentaris