Nova planificació

Després de l'última entrada, a finals de maig on explicava que no estava massa a gust fent pràctiques perquè entenia que no feia el que hauria de fer, vaig estar parlant amb la Mireia, la meva tutora de pràctiques, i tots els dubtes i les meves sensacions negatives es van esborrar.

Actualment el meu horari també ha variat. Acudeixo a pràctiques quatre dies a la setmana;
- dilluns: cinc hores on m'encarrego sobretot de desenvolupar el test ATENTO, un test experimental de l'editorial TEA. El dilluns també utilitzo el programa GLIFING amb una nena de 9 anys que té dificultats de lectoescriptura.
- dimecres: 3 hores. Assisteixo i participo a les teràpies que fa la Mireia. Si és necessari ajudo a alumnes en temes d'organització i tècniques d'estudi.
- dijous: 3 hores. Assisteixo i participo a les teràpies que fa la Mireia. Si és necessari ajudo a alumnes en temes d'organització i tècniques d'estudi.
- divendres: 3 hores. Els divendres tinc una sessió individual amb el Q. el Q. és un nen d'11 anys que ja havia vingut anys anteriors al centre. Els pares estaven preocupats per la seva actitud amb el seu germà i els companys de l'escola. A l'escola també ha baixat el nivell. En aquesta sessió treballem aspectes que van sortir baixos de les proves psicològiques que se li van fer el Q. (velocitat lectora, memòria visual, atenció).

D'ara fins el dia 18 aniré publicant sovint. Explicant la meva experiència amb els diferents infants.

Comentaris