Planificació horària

Dia
Concepte
Hores
20 de març
Primer contacte / Presentació
1 h.
24 d’abril
1r dia
5 h.
25 d’abril (casa)
Preparar  sessió
0’5 h.
30 d’abril (casa)
Vídeo Atento + dossier
1,5 h.
8 de maig
2n dia
5 h.
15 de maig
3r dia
5 h.
19 de maig
4t dia
1h.
22 de maig
5è dia
5h.
26 de maig
6è dia
1h.
29 de maig
7è dia
5 h.


Total: 30 hores
31 de maig
8è dia
3h.
1 de juny
9è dia
3h.
2 de juny
10è dia
3h.
5 de juny
11è dia
5h.
7 de juny
12è dia
3 h.
8 de juny
13è dia
3h.
9 de juny
14è dia
3 h.
12 de juny
15è dia
5 h.
14 de juny
16è dia
3h.
15 de juny
17è dia
3h.
16 de juny
18è dia
3h.


Total: 67 hores
19 de juny
19è dia
5h.
21 de juny
20è dia
3h.


TOTAL: 75 hores










La meva tasca al Ssaps és la següent:
El dilluns  (5 hores) la meva tasca principal és la de coordinar amb la resta de companyes del centre  el projecte atento del grup TEA. La meva tasca ha estat informar-me del projecte, explicar-ho a la resta de l’equip en una reunió de coordinació, engegar totes les inscripcions i anar introduint els diferents resultats. També he elaborat la carta d’explicació del projecte a les famílies.
El dilluns també faig una sessió de glifing amb una nena que cursa 3r de primària i té dificultats de lectoescriptura.
La resta d’hores, fora del projecte atento i de la sessió de glifing, les dedico a donar suport a les companyes, ja sigui corregint testos, o bé fent repassos.
Els dimecres (3hores) assisteixo a les sessions de teràpia amb la Mireia. Es treballa amb alumnes amb dèficit d’atenció, dificultats de relacions socials, i altres trastorns o dificultats d’aprenentatge.
Dijous (3 hores). Sempre que el context ho permeti assisteixo a sessions de teràpia amb la Mireia. La resta d’hores estic de suport a les companyes.

El divendres (3 hores) faig una sessió amb un nen de 5è de primària. Estem treballant la velocitat lectora i la memòria visual. La resta d’hores les dedico a donar suport o amb el qüestionari Atento.

Comentaris