Valoració de la Mireia

Quan li vaig plantejar la planificació de la intervenció a la Mireia hi va estar d'acord. Em va facilitar tots els tests i tècniques d'avaluació que fan servir per detectar dislèxies i dèficits d'atenció i TDA-H. Aquests apareixen en entrades anterior.
El dubte més gran que em generava la proposta era el fet de l'assessorament per a l'elaboració i la implementació de plans individualitzats per a alumnes amb necessitats educatives especials. Més que res, perquè no havia observat, durant les pràctiques, que el centre dugués a terme aquest tipus d'assessorament. La Mireia em va comentar que la relació amb escoles i instituts a vegades és complicada, però que m'animava a treballar-ho. La resta d'intervencions que li havia proposat i que tiren endavant són les següents:
- diagnòstic de dislèxia, trastorns d'atenció i hiperactivitat.
- Assessorament curricular, didàctic i metodològic en tots els vessants amb alumnat amb dislèxia i trastorns d'atenció i hiperactivitat.
Entre els dos vam acordar que aquesta intervenció es duria a terme amb tres alumnes del centre.

Comentaris