Autoavaluació Fase 2


La fase 2 la vaig desenvolupar tal i com preveia en l’estructura del projecte. Una vegada familiaritzat amb els diferents tests i proves, la fase 2 va consistir en corregir i analitzar les diferents proves i tests. 

El treball fet amb els diferents instruments em va permetre buscar els punts forts i els punts febles d’aquests. Aquest anàlisi el vaig explicar en una entrada anterior al blog on faig una valoració dels aspectes positius i negatius de les diferents proves i tests.

Durant la fase 2 també he tingut l’oportunitat de formar part de l’equip que fa el diagnòstic, analitzant els resultats, donant la meva idea del cas i debatent-la amb la resta de professionals del Ssaps.

L’aspecte negatiu d’aquesta fase és que no s’ha adequat a la franja horària que vaig establir en l’estructuració del projecte. D’aquesta manera, aquesta fase s’ha allargat fins a l’actualitat i s’allargarà fins al final del meu període de pràctiques, combinant-se amb la fase 3 que respon a l’àmbit de l’informe psicopedagògic.
El fet que s’hagi allargat i combinat amb la fase 3 té sentit ja que les dues fases formen part d’un tot d’una valoració psicopedagògica.

Un altre aspecte que cal destacar és que no m’he centrat en dos o tres subjectes, sinó que he passat diferents proves i les he analitzat de diferents subjectes.

Com ja vaig comentar en una entrada anterior, el context i la relació entre subjecte i la persona que passa les proves i tests és un factor que cal tenir en compte si no es vol fer una valoració sense fonament o amb poca força. Això ha suposat un handicap per mi. Per una banda, tenia la informació obtinguda pels professionals del Ssaps, però el fet de no ser jo qui l’havia obtinguda, ha fet que l’anàlisi i la valoració que he fet es vegi descontextualitzada. Tot això ho he tingut en compte alhora de fer els meus anàlisis.

Comentaris